Despre drepturile consumatorului in comertul online
7 comments
Comment from: bogdan Member
Comment from: Claudia Hazi Visitor
Multumesc frumos . O zi buna !
Comment from: Me Visitor
Am fost inselat in urma cu o saptamana de catre un user al unui site de cumparaturi online din China.
Paguba este de 467$ Americani.
Transferul l-am facut in Egipt prin Western.
In momentul de fata inca mai corespondez cu userul repsectiv chiar daca mi-am dat seama a doua zi dupa trasfer ca e inselaciune (el tine sus si tare ca mi-e blocat coletul la vama turceasca si trebuie sa mai platesc taxe vamale).
Transferul l-am facut in Egipt, pe numele, adresa unui cetatean (mai mult ca sigur o identitate furata, also)
Mai pot sa fac ceva? Sau o trec la experienta ..
Multumesc anticipat.
Comment from: Bogdan Visitor
Buna ziua!As dori,daca se poate,sa va cer un sfat.Am comandat un produs de pe un site din strainate(Franta),am platit prin PayPal(am si factura care sa ateste acest lucru)si tot nu am primit comanda(mentionez ca au trecut trecut 5 luni de atunci).Le-am dat o gramada de mesaje,mi s-a comunicat ca problema se va rezolva,dar tot nu am primit nimic.Cum sa actionez in aceasta situatie?Ce as putea face?Nu ma descurc si am nevoie de cateva sfaturi.Multumesc.
Comment from: Culda Visitor
Buna ziua,
Am facut o comanda online la SportsDirect in UK iar dupa primirea pachetului am returnat un produs (nu era ceea ce vroiam). Acum ei imi spun ca nu au primit pachetul ramburs desi oficiul postal din UK mi-a prezentat dovada (nume si semnatutura)cum ca a ridicat pachetul. L-am prezentat dovada si ei mi-au scris ca exista acea persoana la ei in firma dar ca ridica multe pachete care se scaneaza apoi iar al meu nefiind scanat inseamna ca nu l-au primit si ca trebuie sa ma cert cu posta. As vrea sa fac o plangere la ei si nu stiu unde. Daca ma putet ajuta… suma este de 300eur
multumesc
Comment from: Zancescu Popa Daniela Visitor
Buna seara!
Am comandat la inceputul lunii februarie , doua rochii, pe sit-ul DeClub, cu sediul in Bucuresti. Am primit rochiile pe 16 februarie ,am achitat contravaloarea produselor 161lei.
Din pacate calitatea produselor era inferioara, am sunat si am fost sfatuita sa fac retur.
Am completat formularul de retur, am primit confirmarea si apoi am chemat curierul , am platit 22 lei, contravaloarea returului.
Am sunat la cateva zile sa vad daca au primit produsele si sa intreb in cat timp o sa-mi primesc banii.
Am primit raspuns, in 14 zile.
Pana pe data de 16 martie nu am primit banii.
Am facut sesizare si la serviciul reclamatii a sit-ului , am primit raspuns ,ca problema se rezolva ….dar din pacate nu s-a rezolvat nimic!!!!!
Rog frumos o rezolvare!
Multumesc anticipat!
Comment from: Andrei Visitor
Bună ziua.
Am și eu o problema am. Comandat ceva de pe un site și de 3 ori mi sa trimis altceva sau lipsa accesorii. Mi sa confirmat rezolvarea problemei dar în fond primesc numai minciuni.. Dețin sit-ul și convorbirile cu aceștia. Cum. Pot Proceda?
Mulțumesc anticipat
This post has 4 feedbacks awaiting moderation...
Nu este un mesaj real al unui “Serviciul de combatere a criminalitatii informatice", ati luat un tip de program periculos (malware) care v-a infectat calculatorul si incearca sa va santajeze putin sa scoate niste bani de la dvs.
Puneti un antivirus serios si scapati de el.