Latest Comments

In response to: Tarile europene promit colaborarea in stoparea spam-ului

Comment from: aparate de etichetat [Visitor]

din pacate in Romania nu exista o autoritate de blocare a spamm-urilor in schimb se vrea directionarea de fonduri europene catre domeniile IT de software si hardware precum https://www.itdepot.ro/aparate-de-etichetat-preturi-267

20/10/17 @ 10:07

In response to: Al cincilea proiect de lege înregistrare a utilizatorilor pre-pay. Incompetență, tupeu nemărginit sau rea-intenție?

Comment from: aparate de etichetat [Visitor]

domeniului online (reglemenentari etc) ii va mai trebui cativa ani sa fie la egalitatea celui din Occident. recent am citit ca guvernantii din Romania vor sa deblocheze unele fonduri europene pentru software si hardware precum https://www.itdepot.ro/aparate-de-etichetat-preturi-267

20/10/17 @ 10:01

In response to: Spargi un cont de email si intri la zdup

Comment from: Dan [Visitor]  

unde se poate face reclamatie pt spargerea e mail ului si redirectionarea lui in care se optine si un transfer bancar ,la politie sau’?

27/09/17 @ 10:34

In response to: Supravegherea angajatilor - CEDO pune punctul pe i

Comment from: Marian S [Visitor]
5 stars

… iar în contextul mai larg al dorinţei unora de a proteja viaţa privată versus dorinţele altora, singura concluzie valabilă este: scapă cine poate!!! Ia hai să privim un pic care sunt combatanţii:

http://crackedlabs.org/en/corporate-surveillance

09/09/17 @ 16:11

In response to: Supravegherea angajatilor - CEDO pune punctul pe i

Comment from: Marian S [Visitor]
5 stars

Hai că mă bag şi eu în seamă, dacă tot nu am comentat de multă vreme pe aici! Lucrul cu şurubelniţele mele pare mai simplu decât munca în online.
Nu pot fi bănuit de vreo simpatie exagerată pentru vreuna din părţi, mai ales că toată viaţa am fost angajatul altora. Dar problema asta merită şi o discuţie… un pic laterală. Mă rezum la fapte:

1. Am întrebat, la angajarea mea la o anumită firmă, care este politica lor privind accesarea altor materiale online decât cele necesare activităţii. Am fost privit ca un marţian. Nu exisita nimic de acest gen, absolut nimic! Iar acolo se lucra cu computerul peste 80% din timp.
Paranteză: sunt absolut de acord cu faptul că te duci la muncă pentru muncă, nu pentru messenger personal şi diverse reţele sociale. Opt (sau mai multe!) ore nu moare nimeni fără “conectare”.
Aflaţi (dacă nu ştiaţi) că există locuri de muncă în care până şi mobilele se închid, se lasă la vestiar iar pentru urgenţe se poate contacta omul pe un număr de fix, cu centrală şi interior!!!

2. Peste ceva vreme firma s-a trezit cu IP-ul blocat. GENERAL blocat! Întregul server, cu multe aplicaţii. Ori asta însemna aproape faliment dacă ar fi ţinut mai mult de o zi. De ce? Fiindcă se lucra mult cu computerul iar un angajat a făcut prostioare online, tratate drept SPAM de către provider.

3. Am repetat patronului ceea ce îi mai spusesem, adică să interzică total şi necondiţionat accesul pe la alte chestii, cu precizare în contractul de muncă, plus pedepsele. “Supravegherea” ar fi fost banală: te-am prins cu mess sau alte chestii pe PC-ul de la firmă, ai dat de naiba!

4. Suplimentar şi limitat, abordarea BYOD. Bring your own device, pentru alte chestii.

5. Nu ştiu dacă a înţeles până să plec eu de acolo, dar deja introdusese o nouă fibră optică de la un al doilea provider şi un router Wi-Fi cu acces doar pentru alte chestii. NU avea acces nimeni de acolo la serverul intern.

Ştiu că acum am vorbit mai mult ca un tehnician dar, la costurile de azi, recomand gratuit şi benevol această soluţie. PE PLAN TEHNIC, am spus deja.

Vă rog pe voi să comentaţi dacă, din punct de vedere legal, am sau nu am dreptate. Mulţumesc. Spor!

09/09/17 @ 13:46

In response to: Libertatea de exprimare și umorul, victime colaterale ale știrilor false în online. Cui îi pasă?

Comment from: nicu [Visitor]

”Se pare că” ? Pe baza asta să ne lansăm în commentarii? așa începe o știre bună nu ”fake” ?
Opinez: ce face FB cu algoritmii lui e treaba lui. Eu am telecomanda și dacă nu-mi convine (și nu mi-a convenit niciodată FB) mai sunt situri care respectă principiile libertății. Ce-ați vrea de la MZ , un ins care își cîștigă banii facînd mass-surveillance?

11/08/17 @ 14:06

In response to: Libertatea de exprimare și umorul, victime colaterale ale știrilor false în online. Cui îi pasă?

Comment from: [Member]

Cand business-ul ala este dominant pe o piata este o cu totul alta discutie. De aceea trebuie sa discutam daca Google sau Facebook au dreptul de a decide ce informatie primim si sa excluda o parte din ele. Motivatiile excluderii sunt diverse, iar stirile false nu sunt decat unul din cele mai noi motive.

08/08/17 @ 15:11

In response to: Libertatea de exprimare și umorul, victime colaterale ale știrilor false în online. Cui îi pasă?

Comment from: mihai [Visitor]

Trebuie mentionat ca nu e deloc evident ca materialele Times New Roman sunt “umoristice, nereale". Cu ocazia cutremurului din Haiti din 2010, o “stire” TNR privind o presupusa confuzie facuta de armata romana intre Haiti si Tahiti a nimerit pe fluxurile internationale de stiri.

08/08/17 @ 14:39

In response to: Libertatea de exprimare și umorul, victime colaterale ale știrilor false în online. Cui îi pasă?

Comment from: Jay [Visitor]

Succint: de regula, pe plan subiectiv, cand interdictia vine din partea unei autoritati formale (gen guverne), indiferent tipul de restrictie, ea este resimtita ca imperativa, mai frustrant, deci reactia devine automat critica, chiar daca sensul restrictiei este in fond corect si legitim. Cand insa restrictia vine din partea unei persoane/entitati private, aceasta este asociata cu optiunea si informalul. “Asa vrea el, e businessul lui, pot sa ma conformez sau sa renunt". Sigur, e de discutat….

08/08/17 @ 13:45

In response to: FAQ - returnarea produselor în comerțul electronic

Comment from: Filip Alexandru [Visitor]  

Am returnat un card microSD care s-a defectat in garantie si mi-au rambursat doar valoarea cardului, fara costul initial al livrarii produsului catre mine. Este normal? In fond, si costul livrarii a intrat in costul total al cardului.

24/07/17 @ 11:34

In response to: CNP-ul nu trebuie cerut de magazinele online

Comment from: Racolta Adrian [Visitor]  
5 stars

Dar daca mi l-a furat deja cineva de pe un site ce as putea sa fac ?

18/07/17 @ 13:02

In response to: Cum se încearcă reglementarea Uber, Airbnb, Indiegogo si ce mai pica

Comment from: Cosmin [Visitor]

Din perspectiva statului roman: 1. pierde bani din taxe (foarte multi bani); 2. pierde controlul de reglementare prin autorizatii;
Iar cum pmdv e ca statul roman trebuie sa moara. Nu ma mai intereseaza soarta statului si nici a cetatenilor care se simt parte din stat.

Din perspectiva cetatenului care nu asteapta nimic de la stat. Dereglementarea inseamna libertate.
Libertatea de a face taximetri daca vreau sa fac taximetrie fara sa fiu limitat de autorizatii si alte piedici birocratice.
Libertatea de a presta orice munca fara sa fiu obligat de stat sa trec prin institutiile lui birocratice pentru a obtine o diploma fara de care nu pot de ex. sa practic avocatura.

Va castiga tabara cu influenta cea mai mare. Sper ca a doua desi nu cred.

21/04/17 @ 14:13

In response to: Noua legislatie privind semnatura electronica intra in vigoare azi, 1 iulie 2016

Comment from: [Member]

Sunt 2 directii:
- obtineti un raspuns negativ in scris, si atacati raspunsul in instanta (probabil contencios administrativ sau civil)
- faceti plangeri catre Comisia Europeana (poate merge prin sistemul Solvit - http://ec.europa.eu/solvit/index_ro.htm) sau catre MCSI, care este autoritatea competenta in domeniul semnaturii electronice

21/04/17 @ 13:40

In response to: Cum se încearcă reglementarea Uber, Airbnb, Indiegogo si ce mai pica

Comment from: Alin Codrescu [Visitor]

Cam tot ce atinge statul e corupt de politica - in cazul asta e un lobby al industriilor afectate de concurenta, hotelierii si taximetristii care in loc sa performeze vor sa omoare concurenta si dau telefoane la amicii lor din partid… O tara libera apare cand majoritatea intelege ca statul e o masina de confiscat bani cu care trebuie sa lupti altfel iti pierzi drepturile si banii.

21/04/17 @ 11:33

In response to: Cum se încearcă reglementarea Uber, Airbnb, Indiegogo si ce mai pica

Comment from: adib [Visitor]

@ Bogdan M:

*la Uber e simplu - totul e fiscalizat, interesul este sa existe bani negrii pentru patroni / soferi.

*Airbnb - de ce sa ma cazez la o unitate unde pot lasa si un feedback cind pot la ceva de stat care sa ma jupoaie pentru servicii proaste

*Indiegogo - bancile cum ar mai trai fara dobinda nerusinata (in Romania) pe care o practica la creditele acordate

*car2go - vezi aceeasi problema ca la Uber

*freelancer.com - o gramada de cabinete notariale traiesc de pe urma autentificarilor ce trebuiesc facute la traduceri.. oare ce fata a unni fost presentinte are cabinet notarial :)))

De booking nu s-au luat ?

21/04/17 @ 09:42

In response to: Noua legislatie privind semnatura electronica intra in vigoare azi, 1 iulie 2016

Comment from: Adrian T [Visitor]

Domnule Bogdan Manolea imi puteti raspunde la intrebarea ce masuri pot lua daca autoritatile statului refuza din diferite motive sa accepte documente semnate electronic?
Cui sa ma adresez?
Desi se fac progrese privind semnatura electronica in tarile civilizare la noi inca se cer originale sau copii legalizate. Pai ce faci cand stai in alta tara si nu le poti trimite asa usor?
De exemplu, la schimbarea unui buletin expirat:
http://depabd.mai.gov.ro/documente_necesare.html

20/04/17 @ 17:00

In response to: Cum se încearcă reglementarea Uber, Airbnb, Indiegogo si ce mai pica

Comment from: Eugen [Visitor]

Știm toți ce se va întâmpla. După ce onjn și-a atribuit discreționar puterea de a ordona furnizorilor de internet sa blocheze accesul spre o ‘listă neagră’ făcută de respectivul oficiu, fără a se trece (cum cred că ar fi fost normal) printr-un procedeu legal, măcar să se facă prin o hotărâre a instanței… acum a venit rândul deputaților și senatorilor de a-și aroga dreptul de a face și ei liste negre pe care să le bage pe gâtul furnizorilor de internet. Soluția, la prima vedere, e simplă, VPN sau, mai simplu, schimbarea DNS din cele standard oferite de ISP într-unele mai…libere, gen 8.8.8.8 și 8.8.4.4 de la Google, plus zecile de alte ‘combinații’ :) de astfel de IP-uri oferite de diverse firme.
De ce trebuie să fie România întotdeauna moțul din frunte? Hai că de procese și legi împotriva Uber am mai auzit, însă restul sunt o surpriză… Ba chiar de taskrabbit si vizeat recunosc sincer că habar n-aveam.
Urmând logica ‘conducătorilor’ probabil urmează ca și Google/Bing/Yahoo să ceară autorizație din România pentru a putea afișa rezultatele căutărilor gen ‘cazare ieftină’, ‘electrician auto’ etc.

20/04/17 @ 14:53

In response to: Cum se încearcă reglementarea Uber, Airbnb, Indiegogo si ce mai pica

Comment from: Harald [Visitor]

Vrem reglementare ca scop în sine, fenomen întâlnit și în alte state, chiar dacă nu la amploarea din România.

Nu contează că acum reglementăm într-un fel, iar peste 5 ani desființăm reglementarea respectivă sau reglementăm exact invers. Important e că nevoia bolnavă de a reglementa, de a impune sancțiuni și restricții pentru alții, a fost tot timpul satisfăcută.

În esență e treabă de psihologi, obsesia asta pentru reglementare.

20/04/17 @ 14:39

In response to: CFR crede ca are monopol pe mersul trenurilor. Si pe net!

Comment from: Dan [Visitor]

Salut. Am incercat si eu o aplicatie care ofera rutele trenurilor. Incercati-o si spuneti-mi parerea.
link http://www.mersul-trenurilor.net

31/03/17 @ 09:16

In response to: Despre drepturile consumatorului in comertul online

Comment from: Zancescu Popa Daniela [Visitor]  

Buna seara!
Am comandat la inceputul lunii februarie , doua rochii, pe sit-ul DeClub, cu sediul in Bucuresti. Am primit rochiile pe 16 februarie ,am achitat contravaloarea produselor 161lei.
Din pacate calitatea produselor era inferioara, am sunat si am fost sfatuita sa fac retur.
Am completat formularul de retur, am primit confirmarea si apoi am chemat curierul , am platit 22 lei, contravaloarea returului.
Am sunat la cateva zile sa vad daca au primit produsele si sa intreb in cat timp o sa-mi primesc banii.
Am primit raspuns, in 14 zile.
Pana pe data de 16 martie nu am primit banii.
Am facut sesizare si la serviciul reclamatii a sit-ului , am primit raspuns ,ca problema se rezolva ….dar din pacate nu s-a rezolvat nimic!!!!!
Rog frumos o rezolvare!
Multumesc anticipat!

16/03/17 @ 19:43
Blog juridic al lui Bogdan Manolea cu informatii referitoare la legislatie, jurisprudenta, articole si stiri legate de domeniul Dreptului Tehnologiei Informatiei din Romania si strainatate.

Subscrie la acest blog pentru a primi actualizarile prin e-mail

Adresa de e-mail


Realizat de FeedBlitz

  XML Feeds

Search

October 2017
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Multumesc

V-a fost util ceva de pe blog sau pe de site ?
De azi va permit sa imi lasati un multumesc
powered by b2evolution free blog software